2014. január 29., szerda

#25 Félek, hogy patópálos vagyok




Elég közhelyes dologtól félek. Attól, hogy nem leszek boldog 2-5-10-30 év múlva, meg hogy most olyan emberrel élek, aki nem elég kreatív nekem, nem hozzám való, és ezzel ezt az időt is "elfecsérlem". Ez annak a rovására is mehet, hogy nem fogok szülni, és egyedül maradok idős koromban…
Szerintem azt, hogy ki mennyire parás: örököljük és gyermekkorunkból hozzuk magunkkal a felnőttkorba. Pl. ha egy anyuka fél a bogaraktól: sanszos, hogy a gyereke is félni fog tőle, hisz ezt látja. Anyukám is ilyen, de én igyekszem tenni ellene. Félek például a pókoktól, de ha látok egyet, akkor igyekszem valahogy összeszedni (nem megölve), és kivinni.
Aggaszt az is, hogy lemaradok dolgokról. Gyerekkoromban és tinédzserként nagyon sok mindent nem tettem meg, amiről csak én tehetek, hisz a lehetőségem megvolt. Félek, hogy "Pató Pálos" vagyok. Szerintem ez a legnagyobb parám.

A., 30 éves

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.