2014. február 9., vasárnap

#27 Csak limitált példányszámban szaladgálnak Igazik a világban?!




Az egyik legnagyobb félelmem, hogy nem leszek elég tehetséges abban a szakmában, amit hamarosan tanulni fogok. Mi lesz, ha kiderül, hogy mégsem vagyok elég kreatív ehhez? A másik pedig az, hogy egyedül maradok – lesz-e nekem egyszer olyan, hogy "igazi"? Vagy csak limitált példányszámban szaladgálnak Igazik a világban, és csak a szerencsések találkoznak a sajátjukkal? Vagy már találkoztam vele, csak nem vettem észre?!
Aztán vannak még a kisebb paráim. Például rettegek az orvosoktól, leginkább a fogorvosoktól. Nem egyszer előfordult már, hogy a váróban sírva fakadtam, mert annyira féltem... Vagy ha egyedül vagyok itthon éjszaka, akkor teljesen paranoid leszek, és csak a kutyámmal együtt merek kimenni a konyhába egy pohár vízért. De a legirracionálisabb az, hogy félek a lichthofoktól. Sötét, mély, és ki tudja, hogy milyen állatok laknak az alján.


Zs., 25 éves
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.