2014. január 20., hétfő

#18 Vonz a mélység a magasban

Félek attól, hogy egyedül maradok és nem lesz párom, akivel együtt élhetek. Meg a magasságtól, ezért pl. nem szeretek magas helyekre járni. Egyszerűen remegnek a térdeim, nem bírnak el, s nem tudok járni. De küzdök ellene, mászóklubba járok. Egyre jobban megy.
Vannak pillanatok, amikor rettegek az előttem álló naptól, vagy ha belekezdek egy új ruha elkészítésébe: az nem fog soha elkészülni vagy nem olyan lesz, mint amilyennek akartam. Félek, hogy nem leszek „ismert férfiruha tervező.
Rettegtem akkor is, amikor betörtek a lakásba, s ott sétálgattak, amikor este felébredtem.
Egyébként a para szót olyan esetekre használom, amik számomra szokatlanok, kihívást jelentenek. Egy hídon átsétálva például mindig olyan érzés fog el, hogy bele akarok ugrani a vízbe. Vonz a mélység a magasban.
De a legnagyobb félelmem, hogy elveszítem a testvéremet.

Sz., 27 éves

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.