2014. január 24., péntek

#21 A félelem mélyebbről érkezik


Nem szeretek félni. Sem megijedni. Nem is értem, mi a jó a horrorfilmekben. Én félek a félelmetes, nyomasztó dolgoktól. Túlságosan beleélem magam a könyvekbe, filmekbe, és az ott látott vagy elképzelt képek kísértenek napokon át. Ki szeret félni, szorongani? Nem jó érzés. Az ijedtség hirtelen jön, s csak szapora szívverést hagy maga után. A félelem sokkal mélyebbről érkezik, s lassabban távozik. A parázás felszínesebb dolog, nem csontig hatoló, de zavaró gombóc van a gyomromban, vagy a torkomban, ha parázok. Eddig a mulasztástól féltem: attól, hogy elszáll a pillanat, és én nem használtam ki arra, amire szerettem volna. Mostanában attól félek, hogy elmulasztok valamit a kisfiam életéből.


R., 28 éves

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.